Värjäyskurssi la 21.10.

7.10.2023

Sienivärjäyksen saloihin sukelletaan sieniseuran omassa värjäyspäivässä! Tähän tapahtumaan on ilmoittautuminen sekä osallistumismaksu (jäsenille 25€, muille 35€). Osallistujan ei tarvitse olla seuran jäsen.

Kokoonnumme Oulujoen varrelle Myllyojan asukastuvalle (Jokivarrenpolku 5) lauantaina 21.10. klo 10 – 17. Asiantuntijamme Oili Tarvainen perehdyttää osallistujat lankojen käsittelyyn, purettamiseen, värimateriaalin valmistamiseen sekä itse värjäykseen.

Osallistujan ei tarvitse tuoda mukanaan muuta kuin värjättävä lanka! Sen tulisi olla villalankaa tai villasekoitelankaa, 100g. Seura tarjoaa muut tarvikkeet. Toki saat tuoda omiakin värjäyssieniä! Paikan päältä voit myös ostaa tarvikkeita värjäämiseen.

Osallistujat kutsutaan Facebook-ryhmään, jossa jaetaan ohjeita sekä keskustellaan ennen ja jälkeen värjäyspäivän.

Tämä tapahtuma on kaikille avoin. Sinun ei siis tarvitse olla seuran jäsen. Osallistumismaksu on kuitenkin eri jäsenelle ja ei-jäsenelle.

Oletko sieniseuran jäsen?

Olemme tehneet Facebookiin ryhmän, jossa osallistujat pääsevät keskustelemaan värjäämisestä, ennen ja jälkeen kurssin. Jos et ole Facebookissa, välitämme sinulle tiedot muulla tavalla.

Oletko Facebookissa, missä meillä on värjäyspäivään osallistujille oma ryhmä?