Jäsenedut

Oulun Sieniseura ry:n jäsenenä saat monia etuja, joita et muualta saa!

Pääasiassa toimintomme on jäsenille maksutonta. Jotkin kurssit ja retket ovat sellaisia, joista perimme maksun yhteiskuljetuksen, palkatun asiantuntijan tai esimerkiksi paikkavuokran vuoksi.

• Monipuolisia sieniretkiä eri paikkakunnille jo heti toukokuusta alkaen. Lyhyet (2-4 h) retket ovat jäsenille maksuttomia, pienissä ryhmissä tehtäviä sieniretkiä, sienioppaan ohjauksessa.
  • Esitelmiä, webinaareja, mikroskopiaa, lukupiirejä.
  • Teemallisia jäseniltoja, jossa jäsenet voivat tutustua toisiinsa ja seuran toimintaan.
  • Kokopäiväretkien ja teemallisten kurssien (esim. värjäys, ruoka) hinnat ovat jäsenille edullisempia.
  • Seuran toiminnasta ja tapahtumista julkaistaan vuoden aikana kaksi jäsentiedotetta. Jokaisesta tapahtumasta lähetetään erikseen vielä yksityiskohtaisemmat tiedot ja ilmoittautumisohjeet jäsenkirjeellä.
  • Yhteisöllisyys ja uuden oppiminen: retkillä ja muissa tapahtumissa tapaat muita jäseniä ja opit uutta.
  • Sieniseuran jäsenet voivat vuokrata Oulun Hiihtoseuran Rokuan lomaosaketta. Vuokrausohjeet saat laittamalla seuralle sähköpostia otsikolla "Rokuan lomaosake" osoitteeseen oulun.sieniseura@gmail.com.
  • Oulun Sieniseuran ylläpitämässä Facebook-ryhmässä voit keskustella sieniaiheisista asioista. Lisäksi seuralla on oma Facebook-sivu sekä Instagram.