Hilja Tellervon sieniherkut

Kolmas painos viimein saatavilla!

Jo pitkään toivottu uusintapainos Hilja Tellervo Mäntyvaaran sieniresepteistä on nyt saatavilla.  Tämä painoksen ulkoasu on uudistettu: kauniit annoskuvat kertovat, millaiseen lopputulokseen reseptillä voi päästä!

Kirjan sivukoko on A5 (148 x 210 mm), laajuus noin 120 sivua. Käytettävyyttä parantaa kannen laminointi ja kierresidos. Reseptejä on lähes 60, joista lähes puolet on testattu sekä kuvattu kirjaan.

Tietoa kirjasta

Reseptikirja  on koottu edesmenneen oululaisen kotitalousopettaja ja sieniseuran perustajajäsen Hilja Tellervo Mäntyvaaran monikymmenvuotisen kokeilun tuloksista. Vuonna 1984 ilmestynyt ensipainos on tämän, kolmannen painoksen, esikuva.

Reseptit ovat valmistustavaltaan yksinkertaisia ja edullisia. Kirja on helppolukuinen, ja resepteissä annetaan sekä tarkat mitat että annosmäärät. Jokaisen sienen yksilölliset ominaisuudet, etenkin maku, on otettu resepteissä huomioon!

Saat teoksesta neuvoja myös sienten keräämiseen, käsittelyyn ja säilöntään.

Kirjan hankkiminen

Myymme kirjaa tapahtumissa sekä sähköpostin kautta.

Kirjan hinta on 25e. Kirjan voi joko noutaa Oulusta tai tilata postituksena, jolloin postituksen hinta veloitetaan tilaajalta.

Itse tilaus

Tilaaminen tapahtuu lomakkeella, johon pääset alla olevasta painikkeesta. Jos tämä ei jostain syystä onnistu, voit olla meihin yhteydessä sähköpostilla oulun.sieniseura@gmail.com.