Sienipaikka-webinaari I ti 26.4.22 klo 18 - 19.30

23.4.2022

Viime vuoden sienimaastoja koskeva webinaari oli jäsenistön keskuudessa pidetty ja tarpeelliseksi koettu. Tämän kevään sienipaikka-webinaarit liittyvät kiinteästi toisiinsa: ensimmäisessä webinaarissa käydään läpi Paikkatietoikkunan peruskäyttöä, ja toisessa osassa vastaamme jäsenien Paikkatietoikkunaa käyttäessä heränneisiin kysymyksiin. Ajatuksena on, että osallistujat kokeilevat ja harjoittelevat Paikkatietoikkunan käyttöä webinaarien välillä.

Tiistain 26.4. klo 18 – 19.30 webinaarissa tutkitaan maastokarttoja ja paikkatietoaineistoja, eli perehdytään esimerkiksi tietoihin puuston iästä, lajista ja metsän tiheydestä.

Ei ennakkoilmoittautumista, linkki ja osallistumisohjeet lähetetään kaikille jäsenille tiistaina ennen webinaaria. Tarvitset osallistumiseen toimivan nettiyhteyden sekä tietokoneen tai älypuhelimen.