Pidetty! Metsän herkulliset ruokasienet la 21.8.2021 klo 10

14.7.2021

Jäsenille!

Teemme retken metsään ja tutustumme ruokasieniin vallitsevan sienitilanteen mukaan. Teemme sienistä pienimuotoisen näyttelyn ja tunnistamme sieniä retken päätteeksi. Omat eväät ja sienikorit. Maasto sateen jälkeen märkää ja liukasta. Kumisaappaat ja sadevarusteet. Mahdollisesti sääskiä.

Aika: la 21.8. klo 10-14 (kesto max. 4 h)

Paikka: Oulun seutu (mahd. Haukipudas). Kokoontumispaikka ilmoitetaan osallistujille (19.- 20.8). Kimppakyydeillä perille. Kohteessa ei ole wc:tä.

Osallistujia max. 20. Ilmoittautumiset lomakkeen kautta joka löytyy kotisivujen Tapahtumakalenteri -sivulta.  Voit ilmoittautua myös varalle.

Sieniohjaajat Saara Riihola (toinen ilm.myöhemmin) ja retkiohjaana Tarja Anisimaa.

Ilmoittautuminen avautuu ke 11.8.2021. Viimeinen ilmoittautumispäivä ke 18.8.2021, jonka jälkeen ilmoittautuminen sulkeutuu.

Mahd.peruutukset oulun.sieniseura@gmail.com