Korvasieniretki I lauantaina 21.5.2022 klo 10-16

17.5.2022

Vuoden ensimmäinen sieniretki on jäsenille jäsentoimikunnan järjestämä korvasieniretki! Tälle retkelle ei ole lähdössä mukaan sieniopasta. Tämä esiintymä ei ole kovin iso, ja yritämme löytää toiselle retkelle isomman esiintymän, jotta mahdollisimman moni pääsisi mukaan.

Onneksemme tälle lauantaille löytyi kuin löytyikin otollinen paikka sienestykseen. Kohteeseen on matkaa vajaat kuusikymmentä kilometriä Oulusta, tarkempi kokoontumispaikka ilmoitetaan ilmoittautuneille ja mukaan mahtuville jäsenille sähköpostilla perjantaina 20.5.

Alla olevalla lomakkeella pääset ilmoittautumaan retkelle. Koska esiintymä ei ole suuren suuri, tälle retkelle mahtuu noin 15 sienestäjää. Tarkoitus on oppia kyseiselle sienelle otollista maastoa. Laitan sinulle tiedon mukaanpääsystä vuorokauden sisällä ilmoittautumisesta. Jos joudut perumaan, tee se mahdollisimman pian sieniseuran sähköpostiin, jotta varalle jäävät voivat varustautua matkaan.

Kimppakyydit: lomakkeessa on oma kohta sille, haluatko ottaa kyytiin muita sienestäjiä, sekä sille, toivotko löytäväsi kyydin. Sieniseura ei vastaa siitä, toteutuuko kyyti, ja kimppakyyteilijät sopivat keskenään myös bensarahoista.

Pääset ilmoittautumaan tästä linkistä: