Tattiretki Rokualle sunnuntaina 21.8. klo 9 - 16

6.8.2022

Tämä retki on vain Oulun Sieniseuran jäsenille.

Sieniseuran tattiretki järjestetään sunnuntaina 21.8. Retki suuntautuu Rokualle, minne lähdemme etsimään herkkutatteja.

Lähdemme yhteiseltä lähtöpaikalta Oulusta yhteisbussilla klo 9, ja palaamme noin klo 16. Lähtöpaikka ilmoitetaan retkelle lähteville retkikirjeessä, ja se on saavutettavissa sekä autolla että ilman sitä liikkuville.

Retkelle mahtuu 45 jäsentä, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.  Onnistuneen ilmoittautumisen jälkeen tulee maksaa retkimaksu Oulun Sieniseuran tilille FI24 5741 3620 0653 72, VIITE 26275 . Ilmoittautuminen on sitova, ja maksu palautetaan vain sairastapauksessa. Peruutukset välittömästi Oulun Sieniseuran sähköpostiin oulun.sieniseura@gmail.com.

Retkimaksu on 5 euroa/henkilö. Hinta sisältää matkan hyvässä seurassa sekä kyydin kokoontumispaikalta kohteeseen ja takaisin.

Tarvitset itsellesi mukaan sienestystarvikkeet, säänmukaisen varustuksen, eväät ja ladatun puhelimen. Lisäksi sinulla tulee olla kyky pysyä mukana porukassa tai suunnistaa metsässä.

Mukaan lähtee sienioppaan lisäksi retkioppaita. Tällä retkellä keskitymme nimenomaan herkkutatteihin. Emme voi taata, että sieniä on, sillä niiden tilanne vaihtelee jatkuvasti. Hyvin vahvasti kuitenkin näyttää siltä, että hyvä saalis olisi odotettavissa!

Ilmoittautuminen avataan maanantaina 8.8. klo 9, ja pääset siihen klikkaamalla TÄSTÄ. Ilmoittautuminen sulkeutuu 16.8. klo 21.