Sieninäyttely Pikku-Syötteellä sunnuntaina 11.9.2022 klo 14-17

18.8.2022

Oulun Sieniseura ry järjestää Suomen sieniseurojen valtakunnallisen tapaamisen Pikku-Syötteellä. Sieniseurojen tapaamisen yhteydessä pidetään yleisölle avoin sieninäyttely!

Näyttelyssä esitellään yleisölle ruokasieniä, niiden näköislajeja, myrkkysieniä ja värjäyssieniä. Näyttelyn sienet kerätään viikonloppuna Pudasjärven maisemista.

Paikalla on oppaita, joilta voit kysyä myös omista, paikalle tuomistasi sienistä!
Näyttely pidetään Pudasjärvellä, nuoriso- ja vapaa-ajankeskus Pikku-Syötteellä sunnuntaina 11.9.2022 klo 14-17. Tapahtumaan on vapaa pääsy!

Bussikuljetukset sieninäyttelyyn

Järjestämme yleisölle bussikuljetuksen sieninäyttelyyn Pikku-Syötteelle Oulusta ja Pudasjärveltä.

OULU

Sunnuntaina 11.9. bussi lähtee Oulun linja-autoasemalta tilausajojen pysäkiltä klo 12.00. Kuljetuksen hinta edestakaisin on 20 euroa , Oulun Sieniseuran jäsenille ilmainen. Maksu maksetaan käteisellä bussissa olevalle sieniseuran edustajalle. Bussi on Pikku-Syötteellä noin klo 14, ja takaisin lähdetään klo 17.  Takaisin Oulussa bussi on noin klo 19.

PUDASJÄRVI

Sunnuntaina 11.9. bussi lähtee Pudasjärven ABC:n pihasta klo 13.15, kokoontuminen klo 13. Paluukuljetus Pikku-Syötteeltä klo 17. Kuljetus on ilmainen.