Ruokakurssi itämaisella twistillä su 27.8.23 JÄSENTAPAHTUMA

12.8.2023

Pidätkö sekä sienistä että itämaisesta ruuasta? Tämän yhdistelmän suosijoille olisi nyt luvassa yhden päivän ruokakurssi!

Noodle Bar 9:n Kannaphat pitää seuramme jäsenille ruokakurssin, jonka aikana valmistetaan 3 ruokalajia. Jokaisen ruuan reseptissä käytetään sieniä, joten mikä voisi mennä pieleen?

Kurssi on tarkoitettu vain jäsenille, ja jäsenyys tarkistetaan.

Pääset mukaan alla olevalla lomakkeella (lomake tulee esiin su 13.8.23 klo 9), ja maksamalla osallistumismaksun. Saat maksuohjeen heti lomakkeen lähetettyäsi ilmoittamaasi sähköpostiin. Ilmoittautumisesi on voimassa vasta, kun olet maksanut myös osallistumismaksun. Odotamme maksua 21.8. saakka, minkä jälkeen paikkasi vapautuu.

Jos kurssi on täynnä, alla oleva lomake ilmoittaa siitä, sekä ohjeen ilmoittautumisesta varasijalle.