PERUTTU/Jäsenilta ja Laji.fi ma 20.9.2021 klo 17.00

14.7.2021

.

Tämä tapahtuma on peruttu/15.9.2021 Antti

Jäsenillassa opettelemme omien tieteellisten sienihavaintojen tekemistä. Tunnistamme sieniä ja kirjaamme ne yhdessä Laji.fi tietokantaan. Kerää lähiluonnostasi muutamia tuoreita sieniä näytteeksi. Kirjaamalla sienet tietokantaan, olet mukana Sieniatlaskansalaistiedehankkeessa!

Suomen Lajitietokeskus (laji.fi) kerää ja yhdistää suomalaisten lajihavaintoja avoimeen tietokantaan. Sivulla voit tutustua eliölajeihin ja niiden esiintymiseen sekä pitää kirjaa omista luontohavainnoistasi. Kirjattujen tietojen perusteella tutkijat päivittävät mm. lajien levinneisyyskarttoja.

Aika: ma 20.9. klo 17.00 – 18.30

Paikka: Oulun yliopisto

Tapahtuma pyritään järjestämään Oulun yliopiston mikroluokassa. Riippuen mikroluokan hinnasta ja läsnä-osallistujien määrästä, varautukaa vain etäosallistumiseen.