Elokuvailta ti 17.10.

3.10.2023

Lähdemme porukalla elokuvateatteri Stariin! Tämä tapahtuu tiistaina 17.10. klo 17.

Olemme varanneet jäsenillemme salin, elokuvana on dokumentti "Piemonten tryffelinmetsästäjät" vuodelta 2020. Elokuvassa seurataan ihmisiä, jotka koiriensa kanssa etsivät ja keräävät Italian metsissä jatkuvasti harvinaistuvaa herkkua, valkotryffeliä.

Elokuvan trailerin voit katsoa TÄSTÄ (linkki vie YouTubeen).

Yksi lippu maksaa 13e, kaksi 22e. Voit siis ottaa mukaan ystäväsi! Toisen teistä tulee olla seuran jäsen. Alla olevalla lomakkeella pääset ilmoittamaan itsesi ja/tai ystäväsi. Ilmoittautumiseen vaaditaan lomake sekä maksusuoritus. Maksutiedot ilmestyvät ruudulle, kun olet täyttänyt ja lähettänyt lomakkeen, sekä saat ne sähköpostiisi. Odotamme maksua 3 arkipäivää ilmoittautumisesi jälkeen.

HUOM! Emme lunasta lippuja takaisin. Toisin sanoen, jos et/ ette pääsekään leffaan, ette saa rahoja takaisin. Voit kuitenkin luovuttaa ne jollekin toiselle.

Otatko jonkun mukaasi? JOS otat, ruksi ruutu!