Usein kysytyt kysymykset sekä kysymyslaatikko

Usein kysytyt kysymykset

Miten pääsen Oulusta Pikku-Syötteelle ja takaisin?

Järjestämme tilausajon, jolla Oulusta pääsee Pikku-Syötteelle perjantaina ja lauantaina, Pikku-Syötteeltä Ouluun sunnuntaina. Tämä on omakustanteinen matka, joka maksaa 20€ menopaluu. Tarkemmat tiedot Kulkeminen-välilehdeltä.

Kuinka kauan tilausajolla kestää kulkea Oulu - Pikku-Syöte- väli?

Noin kaksi tuntia.

Mistä tilausajo eli yhteiskuljetus lähtee?

Tilausajo lähtee Oulun linja-autoasemalta, tilausajojen laiturista. Niille, jotka ilmoittautuvat tähän kuljetukseen, tiedotamme lähempänä ajankohtaa.

Onko tapahtuman ohjelma nähtävillä?

Tapahtuman ohjelma on omalla alasivullaan:

---> https://oulunsieniseura.yhdistysavain.fi/sieniseurojen-tapaaminen-2022/ohjelma/

Juhlaillallisen pukukoodi?

Sieni-ihmiset ovat vapaita sieluja. Voit halutessasi tulla illalliselle samoissa vaatteissa kuin sienimetsällekin, vaihtaa kauluspaitaan tai sonnustautua gaalaillallisen vaatimusten mukaan. Asu on siis vapaa mutta pakollinen!

Milloin virallinen ohjelma päättyy sunnuntaina?

Viimeiseltä sieniretkeltä palataan noin klo 11 mennessä. Loppusanat lausutaan omakustanteisella buffettilounaalla klo 13:30 aikaan.

Kysymyslaatikko