Majoittuminen

Valtakunnallisen tapaamisen tukikohta, nuoriso- ja vapaa-ajankeskus Pikku-Syöte, on myös hotelli ravintoloineen ja saunoineen. Hotellista olemme varanneet kiintiön tarjoushintaan tapaamiseen osallistujille. Ilmoittautumisen yhteydessä saat varaustunnuksen, jolla voit varata huoneen itse suoraan vapaa-ajankeskuksesta. Alla ovat yhteystiedot varaamista varten.

Kiintiöhuoneiden lisäksi hotellista on varattavissa myös edullisempia, vaatimattomammin varustelluita huoneita, joita koululuokat käyttävät leirikoulumajoitukseen. Karavaanarit voivat varata paikan Pikku-Syötteen asuntovaunualueelle, ja lisäksi olemme saaneet luvan telttailuun. Vapaa-ajan keskuksesta löytyy siis majoitusvaihtoehto jokaisen maun ja kukkaron mukaisesti!

Majoitushinnat

Pikku-Syötteen hotelliin majoittuville olemme saaneet seuraavat hinnat:

• 2-hengen superior -huone 99 €/vrk
  • 1-hengen superior -huone 79 € /vrk
  • 2-hengen standard -huone 89 € /vrk
  • 1-hengen standard -huone 69 € /vrk
  • 3-4 -hengen standard -huone 119 € /vrk
  • lisävuode aikuiselle 27 € /vrk

Majoitushintoihin sisältyy:

• yhden yön majoitus valitussa huonetyypissä jaetussa huoneessa tai 1-hengen huoneessa
  • aamiainen
  • naisten ja miesten saunat klo 17-22
  • kuntosalin vapaa käyttö

Jos tulet paikalle asuntoautolla tai asuntovaunun kera, vaunualueelle pääsee hyvin majoittumaan. Alueella on suihku, saunat, WC, tiskauspiste sekä pyykkikone. Vuorokausihinta majoittumiselle on 33 €/ vuorokausi, caravan-kortin omistajalle 31,35 €/ vuorokausi.

Mikäli saavut Ouluun jo perjantaina, mutta haluat nukkua perjantain ja lauantain välisen yön Oulussa ennen Pudasjärvelle siirtymistä, olemme saaneet kiintiöhuoneita Original Sokos Hotel Arinasta. Laita meille sähköpostia, niin annamme sinulle lisätietoja ja varauskoodin. Myös sunnuntaina ja maanantain väliselle yölle löytyy kiintiöhuoneita.