Jäseneksi liittyminen, jäsenedut ja palautelomake

Seuran jäseneksi liittyminen:

Uudet jäsenet:

Oulun Sieniseuran jäsenmaksu vuodelle 2020 on 13 euroa.

Jäsenmaksu suoritetaan Oulun Sieniseuran tilille FI24 5741 3620 0653 72

Uuden jäsenen ensimmäinen vuoden jäsenmaksun viite: 11840

Ilmoita maksamisen jälkeen omat yhteystietosi (nimi, kotipaikkakunta ja sähköposti) oulun.sieniseura@gmail.com sähköpostiin.

Jatkossa jäsenmaksulaskut lähetään alkuvuodesta seuran psta yksilöllisellä viitteellä. Jäseneksi liittymisen jälkeen saat jäsenkirjeet sähköpostiisi.

Vanhat jäsenet:

Oulun Sieniseuran jäsenmaksu vuodelle 2020 on 13 euroa.

Seura lähettää tulevan vuoden jäsenmaksulaskut jäsenille maaliskuun aikana automaattisesti.

Huom!  Jäsenmaksulaskuissa on yksilöllinen viite.

Jäsenkirjeet ja jäsenmaksut jäsenille lähetetään aina sähköpostitse.

Yhteystietojen muutokset

oulun.sieniseura@gmail.com

Puhelin: 050 3619 106  (jos puheluusi ei vastata, jätä viesti)

Vastaamme yhteydenottoihin mahdollisimman pian.

JÄSENEDUT:

Jäsenetuihin kuuluvat erilaiset teemalliset jäsenretket. Retket ovat jäsenille maksuttomia pienissä ryhmissä tehtäviä sieniretkiä sienineuvojan ohjauksessa eri ajankohtina ja eri puolilla Oulua.

Seuran jäsenenä saat alennusta  kuivurien ja värjäyskattiloiden vuokrauksesta.

Pääset edullisemmin mukaan seuran järjestämille kursseille ja kokopäivän retkille.

Seuran toiminnasta ja tapahtumista julkaistaan vuoden aikana kaksi jäsentiedotetta.

Jäsenille järjestetään jäseniltoja, jossa jäsenet voivat tutustuvat toisiinsa ja saavat myös vaikuttaa seuran toimintoihin.

Huomaathan, että Oulun Sieniseura löytyy myös facebookista!

Hei,

Tämän kanavan kautta voit antaa palautetta sieniseuran toiminnasta. Palautteet käsitellään luottamuksellisesti. Jos haluat että vastamme palautteeseesi, jätähän meille sähköpostiosoitteesi. Kiitos!

Orakas-kuivuriin mahtuu!

VUOKRATTAVAT TUOTTEET:

Orakas- hyötykasvikuivuri 5521, jolla saa helposti kuivattua sienet, marjat, yrtit. Mukaan tulee myös erillinen lämpömittari.

Hinta on 2,50 €/vrk/jäsen ja 4,20 €/vrk/ei-jäsen

Ota yhteys oulun.sieniseura@gmail.com.

Tekniset tiedot:

• Orakas n:o 5521
  • Koko 34 x 34 x 69 cm
  • Kuivatustilavuus 40 l
  • Kuivatusala 0,5 - 0,9 m2
  • Paino 12 kg
  • Teho 1 100 W 1N ~230 V
  • Väri vihreä
  • Kuivatushyllyjä 5 kpl
  • Termostaattiohjattu
  • Pääkytkin
  • Merkkivalolamppu
  • lisäksi erillinen lämpömittari

Stöckli Dörrex- kuivuri (3-tasoinen, teräsritilät, muovikuori)

JÄSENILLE ILMAINEN

Kuivuria voi käyttää viikon kerrallaan 1x/vuodessa.

Ei jäsenelle 1,50 €/vrk - ei rajoitusta.

Tiedustelut oulun.sieniseura@gmail.com

Teräskattilat 2 kpl 10 litran kattiloita lämpömittareineen sienivärjäreille:

Jäsenille ilmainen, ei rajoitusta, 1 vk kerrallaan

Ei jäsenelle 1 eur/vrk - ei rajoitusta

Tiedustelut oulun.sieniseura@gmail.com

SIENIAIHEINEN SÄHKÖPOSTILISTA!

Tähän sieniaiheiseen listaan voit liittyä halutessasi vaikka et olisikaan seuran jäsen. Listalla olijat voivat julkaista kokemuksia ja havaintoja sienistä. Tässä listassa seura ei julkaise jäsenkirjetta eikä muutakaan seuraan liittyviä tietoja.

Mikä on OSS -lista

OSS -lista on Oulun Sieniseuran sieniaiheinen sähköpostilista. Sähköpostilistalle voi liittyä vaikkei ole seuran jäsen.

Sähköpostilistalla voi jakaa kokemuksia ja havaintoja, pohtia sieniaiheisia kysymyksiä tai vain lukea muiden kirjoituksia. Listalle voi laittaa maastohavaintoja mm. sienten ilmestymisestä, kuten "Ensimmäisiä korvasieniä havaittu Oulun seudulla". Harvinaisten lajien esiintymistä koskevat tiedot kiinnostavat myös tutkijoita.  Aihe on vapaa, kunhan se sieniä liippaa. Listalle kirjoitetaan omalla nimellä.

Listalle liitytään seuraavasti:

Mene internetissä oss:n infosivulle osoitteeseen http://lists.oulu.fi/mailman/listinfo/oss ja täytä vaadittavat kohdat tyhjiin laatikoihin eli

- sähköpostiosoitteesi (”Your email address:”)

(- nimesi ”Your name (optional):” – ei ole pakollista täyttää tätä kohtaa)

- salasana, joka Sinun pitää keksiä (”Pick a password:”)

- salasana vielä uudestaan (”Reenter password to confirm:”)

- Jätä rasti kohtaan ”No” kysymyksen ”Would you like to receive list mail batched in a daily digest?” osalta (missä se oletusarvoisesti onkin). Tässä kysytään "Haluatko postit kerran päivässä yhtenä lähetyksenä?" Rasti on kohdassa ”No”, eli ”Ei, en halua. Haluan saada ne sitä mukaa kun ne lähetetään”.

- ja lähetä lopuksi tiedot painamalla Subscribe-nappia.

- Lähetettyäsi liittymistiedot saat paluupostissa tilausvahvistuspyynnön, jonka otsikko on ”OSS --confirmation of subscription -- request (numerosarja)”. Tähän sinun tulee vastata siitä sähköposti-osoitteesta, johon lista on tilattu (siis omasta osoitteestasi).

Lähetä saamasi viesti takaisin esim. reply (vastaa)-komennolla. (mitään ei siis viestiin tarvitse kirjoittaa, lähettää se vain takaisin) Sen jälkeen tulee palvelimelta vielä viesti otsikolla: ”Welcome to the OSS mailing list!” Tähän ei enää tarvitse vastata, viesti vain ilmoittaa että sinut on lisätty listalle. Tämän jälkeen voit lähettää postia listalle osoitteella  oss(at)lists.oulu.fi  sekä tietysti kaikki listalle lähetetty posti ohjautuu myös sinulle.

Listan hoitaja on Hannu Holma. Listaan liittyviä kysymyksiä voi lähettää osoitteeseen

hannu.holma(at)specim.fi

Sähköpostien lähettäminen OSS-listalle:

Sähköpostia voit lähettää listalle osoitteeseen oss(at)lists.oulu.fi . Huomaathan että OSS-sähköpostilistalle voivat lähettää viestejä vain listan jäsenet.

OSS-listalta eroaminen

Sähköpostilistalta erotaan itse samalta sivulta kuin sinne liitytäänkin: http://lists.oulu.fi/mailman/listinfo/oss  Laita sähköpostiosoitteesi lomakkeen alimpaan kenttään, klikkaa "Unsubscribe or edit", ja vastaa seuraavan sivun kysymyksiin tahdotuista toimenpiteistä.