UUTTA! Korvasieniwebinaari 18.5.2020 klo 18 - 19.30

11.5.2020

Oulun Sieniseura järjestää jäsenilleen webinaarin "Tiesitkö tämän korvasienistä?" ma 18.5.2020 klo 18.

Tule kertaamaan osaamisesi juuri korvasienikauden kynnyksellä!

Korvasienistä on kertomassa Annikka Kujala/Villiyrtti.fi ja webinaarin puuhamiehenä häärää OSS:n pj. Antti Pekkala.

Webinaari järjestetään Google Meet -websovelluksen välityksellä ja sen kesto on n. 1,5 h.

Ilmoittaudu mukaan Oulun Sieniseuran sähköpostiin: oulun.sieniseura@gmail.com

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 16.5.2020.

Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ja kirjautumisohjeet paluupostissa sähköpostiin viimeistään sunnuntaina 17.5.2020.

Webinaari on vain seuran jäsenille, ethän lähetä linkkiä eteenpäin. Kiitos!

*******************

PIDETTY!

Oulun Sieniseuran ensimmäinen webinaari, Korvasieniwebinaari, onnistui hienosti. Jäsenet saivat monipuolisen esityksen korvasienten esiintymisalueista, keräämisestä ja valmistamisesta. Näin sienkauden alussa oli todella hyvä kerrata mm. keräämiseen ja käsittelyyn liittyviä ohjeistuksia, varsinkin kun myrkkysienistä on kyse.

Kiitokset kaikille osalllistujille, Annikka Kujalalle/Villiyrtti.fi ja Antti Pekkalalle jonka kärsivällisyys oli koetuksella työkalujen testaamisessa. Olemme löytäneet meille sopivan webinaarityökalun jota voimme hyödyntää nyt jatkossa.