Jäsenilta 4.2.2020 klo 17.30 - 20.00 Kasvimuseolla, Kaitoväylä 5

23.1.2020

Millainen on sinun haaveidesi sieniseura?

Millä tavalla se toimii? Miten se ottaa jäsenet paremmin huomioon ja mukaan?

Millaisia ovat jäsenet? Millaisia toimintoja sillä on?

Millaista tiedotusta?

Millainen on meidän sieniseuramme tänä vuonna?

5 vuoden kuluttua? 10 vuoden kuluttua?

Toivomme, että mahdollisimman moni jäsenemme pohtisi hetken näitä kysymyksiä ja tulisi mukaan tähän helmikuun jäseniltaan.  Siellä etsimme yhdessä vastauksia sekä konkreettisia tavoitteita ja askelia millä tavoin ja miten haaveemme kävisivät toteen. Vuosikokousessamme 18.2. laadimme toimintasuunnitelman tälle vuodelle - ehkäpä siinä otamme ensimmäiset askeleet kohti haaveidemme sieniseuraa!

ps. jos et pääse jäseniltaan, laitappa meille sähköpostia kommentoimalla ylläolevia ajatuksia.

oulun.sieniseura@gmail.com

Kiitos!

Kahvitarjoilu

Tilaisuus pidetty!

Kiitos jäseniltaan osallistujille sekä kehittämisajatuksia ja toiveita sähköpostitse lähettäneille. Saimme myös positiivista palautetta seuran tämänhetkisestä toiminnasta. Kiitos!

Jäseniltaan pj. Antti oli valmistellut seuran toimintaan liittyviä ryhmätöitä. Ryhmissä pohdittiin seuran tulevaisuutta ja toimintamalleja jopa 10 vuoden päähän. Totesimme että lähitulevaisuutta oli ehkä helpompi suunnitella. Jokainen kirjoitti omia ideoitansa paperille ja niitä jatkojalostettiin vielä sekoittamalla ryhmien kokoonpanoja. Antti heitti sekaan vielä täsmentäviä teemoja jotta viimeisetkin ideat saatiin puserrettua ulos.

Toimintasuunnitelma on nyt luonnosvaiheessa ja se päätetään vuosikokouksessa. Ideoita ja ajatuksia voi laittaa vielä.

Kahvittelun aikana juttua riitti – ruokareseptejä vaihdettiin, ihmeteltiin vielä niukkaa sienivuotta ja toivottiin parempaa tätä vuotta. Sienistä riittä aina juteltavaa ja tulevaa vuotta odotetaan innokkaasti.

Vuosikokous pidetään 18.2.2020 klo 17.00 ensin luennolla ja virallinen kokous alkaa klo 18.30.

ps. kiinnostaako sinua hallitustyöskentely sienten parissa? Otappa yhteyttä oulun.sieniseura@gmail.com sähköpostiin.