Sieniruokakurssi la 23.9.2017 Marttalassa, Oulu

19.5.2017

Oulun Sieniseura järjestää SIENIRUOKAKURSSIN yhdessä Pohjois-Pohjanmaan Marttojen kanssa. Tule ja opi valmistamaan herkullisia sieniruokia !

Hyödynnetään metsiemme aarteet erilaisiksi suussasulaviksi herkuiksi.

Aika: la 23.9.2017 klo 10-14

Paikka: Kajaaninkatu 36, 90100 Oulu

Hinta: Jäsenet 15 eur, ei-jäsenet 25 eur Hinta sisältää ohjeet, ruoanvalmistuksen ja ruokailun. Maksu käteisellä paikanpäällä.

Kurssille mahtuu max. 16 hlöä

Kurssilla valmistamme erilaisia ruokia tuoreista, kuivatuista, suolatuista ja pakastetuista sienistä.

Kurssilaiset voivat tuoda kurssille käytettäväksi itse keräämiään, tuttuja ruokasieniä. Kurssille voi tulla vaikka ei omia sieniä olisikaan, sieniä hankitaan järjestäjän puolesta tarpeen mukaan. Ruoka tehdään laktoosittomana, mutta muut erikoisruokavaliot tulee ilmoittaa ilmoittautumisen yhteydessä. Sieniä voi toimittaa suoraan Marttalaan ennen kurssia tai tuoda tullessa. Ilmoitathan etukäteen mitä sieniä olet tuomassa niin saadaan suunniteltua ohjeita mahdollisimman monipuolisesti.

Marttalassa on esiliinoja ja kertakäyttöpäähineita mutta voit tuoda myös omat mukanasi.

Ilmoittautuminen ja tuotavat sienet : taina.pirkola@martat.fi (ilmoita nimi, osoite, puh.nro)

Lisätiedustelut: Taina Pirkola p. 050 566 1851, arkisin klo 9-15

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 18.9.2017.

Peruminen ilmoittautumisten vastaanottajalle väh. 2 päivää ennen kurssia (ei peritä silloin maksua). Maksu lähetetään jos ei ole perunut tuloaan, eikä ilmesty kurssille. Hoidathan peruutukset mahdollisimman aikaisessa vaiheessa jotta varallaolijat pääsevät mukaan.

TERVETULOA!